Od września kończymy wspierać urządzenia z systemem IOS 15. Wersja naszej aplikacji 3.83 będzie ostatnią aktualizacją dostępną na urządzenia z tym systemem.
Jeśli chcesz korzystać z najnowszej wersji aplikacji mBanku, mBank Token lub mBank Junior, musisz zaktualizować oprogramowanie na swoim urządzeniu (np. smartfonie, tablecie) do wersji min. iOS 16. Taką zmianę wprowadzamy ze względu na bezpieczeństwo Twoich danych i pieniędzy.
Co się z tym wiąże?
Po zmianie nie zaktualizujesz aplikacji mBanku do najnowszej wersji. Przez to nie skorzystasz z nowych funkcji w aplikacji. W dalszym ciągu jednak będziesz mieć możliwość logowania się do konta i korzystania z dostępnych rozwiązań.
Co możesz zrobić?
By korzystać z najnowszej wersji aplikacji mBanku, zaktualizuj system operacyjny swojego urządzenia mobilnego (lub jeśli Twoje urządzenie nie spełnia wymogów producenta systemu iOS, zmień je na nowsze).
Dlaczego to robimy?
Zależy nam na Twoim bezpieczeństwie. Dlatego rekomendujemy aktualizację oprogramowania urządzenia do najnowszej wersji lub też wymianę urządzenia na takie z nowszą wersją systemu iOS.
Pamiętaj. Aplikacja mobilna mBanku to nie tylko stały, ale przede wszystkim bezpieczny dostęp do konta. Dzięki aplikacji mobilnej możesz korzystać z bezpiecznych rozwiązań. Jakich? Np. potwierdzenie tożsamości pracownika mBanku poprzez mobilną autoryzację, czy potwierdzenie jednorazowego dostępu, gdy logujesz się do serwisu transakcyjnego mBanku z urządzenia, które nie jest oznaczone przez Ciebie jako zaufane.
Chcę wiedzieć więcej o bezpieczeństwie mojego konta. Gdzie mogę znaleźć takie informacje?
Nasi pracownicy, każdego dnia, czuwają nad tym by zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa naszych usług. Najnowsze informacje np. o tym jakie metody stosują oszuści, przesyłamy naszym klientom m.in. w komunikatach w aplikacji mobilnej, ale również w serwisie transakcyjnym, na naszej stronie mbank.pl oraz na naszych kontach w mediach społecznościowych. Najważniejsze informacje znajdziesz również na specjalnej stronie poświęconej bezpieczeństwu pod adresem mbank.pl/bezpieczeństwo.
Nota prawna
Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery (dla telefonów Huawei). Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł, szczególnie z wiadomości otrzymanych w sms-ie, czy na komunikatorze! Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.